CEDC chce mieć połowę udziałów w rynku wódki
CEDC, który nieco ponad rok temu przejął pałeczkę lidera na rynku wódki w Polsce, teraz ma ambicję zwiększyć w nim udziały do 50 proc. do końca 2018 roku. Dzięki temu całkiem zdystansuje swoich największych rywali, czyli Stock Spirits i Marie Brizard.
Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC mówi, że na koniec maja 2016 roku koncern miał 42,5 proc. udziału w rynku wódki w Polsce pod względem wolumenu, podczas gdy Stock Spirits 24,2 proc., Marie Brizard Wine&Spirits 15,6 proc., a grupa Pernod Ricard 5,3 proc.
- Mamy ambicję, aby w ciągu następnych dwóch lat, czyli do końca 2018 roku, osiągnąć 50 proc. udziału w całym rynku wódki w Polsce. Będziemy dalej rozwijać nasze flagowe marki takie jak Żubrówka, Soplica i Żytniówka - mówi Monzer Elabrashy.
Przeczytaj także:
- W tym roku na inwestycje w naszą fabrykę w Obornikach wydamy ok. 17 mln zł w zwiększenie wydajności produkcyjnej m.in. w linię produkcyjną dla małych opakowań Soplicy, a w Polmosie Białystok ok. 19 mln zł m.in. na nową linię dla Żubrówki Białej. Łączne inwestycje w zwiększenie możliwości produkcyjnych w latach 2016-2017 wyniosą ponad 52 mln złotych – dodaje.
Mówi też, że CEDC na koniec maja 2016 roku miał 42,6 proc. udziału w segmencie wódek czystych (Stock Spirits 18,6 proc., a Marie Brizard 18,7 proc.) oraz 41,9 proc. w segmencie wódek smakowych (Stock Spirits 43,3 proc., a Marie Brizard 5,3 proc.).
Więcej na portalspozywczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 10:54 Starcom z obsługą marki Tarczyński
- 10:50 W grudniu wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych była o 2,5 proc....
- 10:46 Obecny lockdown niszczy nadzieje na sezon wyprzedażowy
- 10:42 Nowa handlowa danina: stawki, wyłączenia i deklaracje
- 10:23 Jarosław Baran prezesem Orlen China
- 10:23 Towary ekologiczne kupujemy na bazarach i w dyskontach
- 10:18 Primark otworzy sklep w Katowicach ... w 2023 roku
- 10:12 Aldi w kolejnych warszawskich dzielnicach
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.