Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Coraz więcej rodziców deklaruje, że stara się kupować dzieciom zdrową żywność

- Wyraźnym trendem kształtującym dzisiejszy rynek jest sięganie po przekąski naturalne i zdrowe. Moda na zdrową żywność wpływa nie tylko na dorosłych, ale pośrednio także na dzieci - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Grzegorz Sobociński, kierownik biura zarządu i marketingu w firmie Helio.
Reklama

- Według przeprowadzonych badań coraz większy odsetek rodziców deklaruje, że stara się kupować swoim dzieciom zdrowe przekąski, zaś polscy konsumenci przywiązują największą wagę do tego by żywność była naturalna, nie zawierała konserwantów, oraz cechowała ją wysoka jakość – dodaje Grzegorz Sobociński.

Zdaniem Grzegorza Sobocińskiego, z badań wynika, że Polacy coraz częściej chcą być świadomymi konsumentami - wiedzieć co kupują i jedzą. - Jednocześnie naukowcy dowodzą, że kolejne pokolenia są słabsze i bardzie podatne na choroby cywilizacyjne, a konserwanty mogą wpływać na nasze zdrowie bardziej niż dotychczas przewidywano – dodaje.

Wyniki badań wskazują również, że Polacy coraz chętniej sięgają po produkty od sprawdzonych i pewnych dostawców.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum