Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Hochland Polska: Konsumenci chcą żywności bez konserwantów

W ostatnim roku obserwujemy na rynku dużą aktywność producentów w obszarze produktów odpowiadających na konsumencką potrzebę zachowania zbilansowanej i zdrowej diety oraz bezpieczeństwa produktu, a zatem odwołujących się do naturalności, braku konserwantów czy sztucznych składników – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Peter Knauer, dyrektor generalny w Hochland Polska.
Reklama

Zwraca uwagę, że na znaczeniu zyskują również produkty bez laktozy, których aktywnie na półkach poszukują konsumenci. - Niezmiennie Polacy pozostają lojalni wobec serów wyprodukowanych w Polsce z naszego rodzimego mleka. 63 proc. konsumentów w Polsce deklaruje, że ufa bardziej produktom, na opakowaniach których znajdują informację o pochodzeniu surowców wykorzystanych do produkcji (Mintel, Raport „EMEA Food and Drink Trends 2018”). Mając to na uwadze, producenci serów wprowadzają do produkcji mleko pochodzące od lokalnych hodowców krów, coraz częściej stosujących pasze bez GMO (bez genetycznie zmodyfikowanych organizmów) – mówi Peter Knauer.

Podkreśla, iż takie mleko jest teraz stosowane przez większość mleczarni w Polsce, natomiast Hochland Polska jako pierwsza i na razie jedyna na rynku podjęła wyzwanie dostarczenia konsumentom serów żółtych produkowanych całkowicie bez udziału technik genetycznych, tzn. wolnych od modyfikacji genetycznych w całym łańcuchu dostaw, na każdym możliwym etapie (surowce, produkcja, produkty).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum