Kaufland z kampanią jakościową produktów świeżych

Kaufland informuje w kampanii o nagrodzie Złoty Laur Klienta 2023 za najwyższą jakość i świeżość artykułów w trzech kategoriach: owoce i warzywa, produkty z lady oraz pieczywo.
Złoty symbol medalu został umieszczony przy wyróżnionych grupach asortymentowych zarówno w sklepach, jak i w gazetkach promocyjnych, co zwraca uwagę na te produkty i ułatwia ich zidentyfikowanie.
W Kaufland oferta lady obsługowej obejmuje ponad 100 rodzajów wędlin, 60 rodzajów serów z różnych regionów Polski i Europy, 40 rodzajów świeżego mięsa i wyrobów mięsnych oraz różnorodne przekąski. W kategorii owoców i warzyw Kaufland zapewnia klientom ponad 500 różnych odmian.
Spoty są obecne zarówno w telewizji, jak i w mediach społecznościowych oraz pozostałych kluczowych kanałach komunikacji cyfrowej Kaufland. Kreacje są dostrzegalne również w sklepach – w materiałach POS, gazetkach promocyjnych, aplikacji mobilnej Kaufland, a także na dedykowanej stronie internetowej.