Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Klienci chcą zdrowej żywności, rośnie moda na slow food

Taniej jest produkować jedzenie ze sztucznych konserwantów i barwników niż z naturalnych składników. Jednak coraz więcej klientów od tego odchodzi - informuje Puls Biznesu.
Reklama

Slow Food to ruch, który zawiązał się we Włoszech w latach 80. ubiegłego wieku. Inicjatywa przekształciła się w organizację o międzynarodowym zasięgu. W Polsce działa jako stowarzyszenie Slow Food Polska i chroni oryginalność lokalnych receptur i smaków oraz jakość produktów spożywczych.

Stowarzyszenie skupia osoby, które promują naturalne jedzenie. Jacek Szklarek, prezes Slow Food Polska, twierdzi, że niska cena i przyspieszony czas produkcji wymusiły obniżenie jakości pożywienia.

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum