Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Konsumenci wybierają produkty eko-podobne

Niewielki procent polskich konsumentów kupuje żywność ekologiczną. Za to bardzo wysoki odsetek deklaruje robienie takich zakupów, kupując tak naprawdę żywność i produkty eko-podobne - mówi Adam Radaś, współwłaściciel FPH Paula.
Reklama

Produkty z suszonych owoców i warzyw znalazły już swoje miejsce na rynku. - Wzrost świadomości rodziców w zakresie właściwego odżywiania dzieci sprawia, że produkty te zyskują coraz więcej na znaczeniu - dodaje Radaś.
Ponadto, zdecydowana większość zgadza się na płacenie wyższych cen za takie produkty. - Wśród konsumentów panuje obecnie moda na zdrowy styl życia, aktywny wypoczynek i bycie "fit", co przekłada się na wzrost sprzedaży produktów naturalnych i funkcjonalnych: z witaminami, składnikami mineralnymi, bez sztucznych dodatków i konserwantów, z suszonymi owocami i warzywami, z naturalnymi sokami - wylicza współwłaściciel FPH Paula. - Wydaje się, iż jest to odpowiedni moment do inwestowania w ten rynek - otwiera on wiele szans i nie jest jeszcze zbyt konkurencyjny - ocenia współwłaściciel firmy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.