Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Liczba odwiedzających sklepy wzrosła w miniony weekend o około 20 proc.

Z badań przeprowadzonych przez TVN CNBC wynika, że w tym roku w ostatni przedświąteczny weekend Polacy wydali 20 proc. więcej niż przed rokiem. Wstępne wyniki ankiety przeprowadzonej w w wybranych sklepach wielkopowierzchniowych w dużych miastach pokazuja też, że z tygodnia na tydzień w galeriach handlowych i dyskontach rośnie liczba klientów - podał serwis TVN24.
Reklama

Jak zaznacza serwis TVN24, na dokładane kwoty zostawione w miniony weekend przez Polaków w sklepach trzeba będzie poczekać jeszcze nawet kilka tygodni, zanim wszystko zostanie zafakturowane. Szacunki wskazują jednak, że kwota wydana w trakcie ostatniej soboty i niedzieli równa jest tej, którą wydaliśmy w trzy dni poprzedniego weekendu, czyli piątek, sobotę i niedzielę.
Dane wskazują też, że w porównaniu z ostatnim tygodniem przedświątecznym z poprzedniego roku Polacy wydali teraz na zakupy o ok 20 proc. więcej, co przy sporej inflacji sięgającej w listopadzie 4,8 proc., jest świetnym wynikiem.
Z danych uzyskanych przez TVN CNBC od sklepów wielkopowierzchniowych wynika też, że nie tylko coraz więcej wydajemy, ale coraz więcej z nas tam wstępuje. Liczba odwiedzających sklepy wzrosła w miniony weekend o około 25 proc. w porównaniu z wcześniejszym weekendem, a w sklepach dyskontowych nawet 35 proc. Pomiarów liczby klientów dokonują bramki antykradzieżowe.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.