Mariusz Ryciak został szefem marketingu Answear.com
Mariusz Ryciak od maja 2023 roku odpowiada za marketing Answear.com w Europie Środkowo-Wschodniej.

Mariusz Ryciak, LinkediN
Reklama
Ryciak ostatnio, do marca 2022 roku był szefem marketingu firmy spożywczej Colian. Poprzednio przez 3 lata związany z firmą Oshee. W swojej karierze był także dyrektorem strategicznym agencji NeumannBrown, współwłaścicielem kilku agencji w tym: Blue Angel, Red Parrot czy Labo Club.
W sumie w branży marketingu i reklamy pracuje 26 lat.
Był związany też z Era GSM (teraz T-mobile), Nikon, DHL, North Fish, Oerlemans, Costa Cafe, Dr Gerard, Black Energy, Frugo, Fitella, 4move.
W Answear.com na skupić się na budowie 'love brandu' i skutecznej realizacji strategii marketingowej marki oraz osiągnięciu pozycji lidera rynku fashion e-commerce w Europie Centralnej.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama