Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Na typowo świąteczne produkty słodyczowe — figurki i zestawy wydaliśmy 160 mln zł

W okresie świątecznym Polacy wydali na czekoladowe mikołaje, renifery i kalendarze adwentowe ponad 160 mln zł - podaje Puls Biznesu.
Reklama

Nie tylko procentami żyją Polacy. W okresie świątecznym chętnie kupują także słodycze. Od listopada 2016 r. do stycznia 2017 r. wydaliśmy na nie 1,7 mld zł, jak podaje Nielsen. Najszybciej rosły w tym czasie tabliczki czekoladowe, bo o 5,4 proc., a nakupiliśmy ich za ponad 537,2 mln zł.

— W czasie świąt Bożego Narodzenia obserwujemy wzrost znaczenia sklepów wielkoformatowych dla produktów czekoladowych w porównaniu z pozostałymi miesiącami — mówi Joanna Rogalska, client director w Nielsenie. Na typowo świąteczne produkty — figurki i zestawy — wydaliśmy rok temu ponad 161 mln zł.

Czytaj więcej w Pulsie Biznesu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum