Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polacy chętnie kupują tanią wieprzowinę

Przetwórcy wieprzowiny mówią o wzroście sprzedaży od kilkunastu do nawet 100 proc. to przez spadające ceny - czytamy w "Pulsie Biznesu".
Reklama

Zdaniem Krzysztofa Woźnicy, prezesa Zakładów Mięsnych Silesia, ponieważ mięso jest tanie, następuje odpływ konsumentów od niektórych grup przetworów. W tym przypadku chodzi o kilkunastuprocentowy spadek na tanich wędzonkach i 100-procentowy wzrost na mięsie surowym. To zjawisko na taką skalę nie występowało nigdy wcześniej. Różnica w cenie pomiędzy tańszą wędzonką a schabem, który można przygotować samodzielnie, to dziś około 40 proc., a w przypadku szynki — surowej i przetworzonej — to 50 proc.

Branża nie spodziewała się, że konsumenci aż tak mocno zareagują na taniejące w związku z nadpodażą mięso wieprzowe. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum