Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Poprawia się koniunktura w handlu hurtowym

W lipcu ogólny klimat koniunktury w handlu hurtowym oceniany jest optymistycznie, podobnie jak w czerwcu i lepiej niż w analogicznym miesiącu poprzednich dwóch lat - informuje w komunikacie GUS.
Reklama

"Ogólny klimat koniunktury w handlu hurtowym kształtuje się w lipcu na poziomie plus 9 (plus 10 w czerwcu). Poprawę koniunktury sygnalizuje 19 proc. badanych przedsiębiorstw, pogorszenie 10 proc. (przed miesiącem odpowiednio 20 proc. i 10 proc.). Pozostałe podmioty uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie" - napisano w badaniu.

Badanie wskazuje, że w lipcu ogólny klimat koniunktury w handlu hurtowym oceniany jest optymistycznie, podobnie jak w czerwcu i lepiej niż w analogicznym miesiącu poprzednich dwóch lat.

"Diagnozy i prognozy sprzedaży są nieco mniej korzystne od zgłaszanych w czerwcu. Oceny bieżącej sytuacji finansowej są nieznacznie pesymistyczne, gorsze od formułowanych przed miesiącem. Przewidywania w tym zakresie są optymistyczne, zbliżone do oczekiwań z czerwca. Utrzymują się prognozy sprzed miesiąca dotyczące niewielkiego wzrostu cen" - dodano.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.