Potrzeba relaksu szansą dla producentów żywności i napojów
Analitycy firmy Mintel wskazują, że współcześni konsumenci coraz częściej poszukują okazji do relaksu i odpoczynku. Zjawisko to stwarza ciekawą okazję dla producentów żywności, którzy, dostarczając nowe produkty, mogą promować je jako przeznaczone do spożycia bez pośpiechu i zapewniające chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków.
Podejmowane przez producentów działania na rzecz zaspokojenia konsumenckiej potrzeby do wypoczynku można zaobserwować patrząc na nowe produkty, które pojawiają się na rynku polskim. Produktem, który najczęściej kojarzony bywa z chwilą relaksu i czasem na odpoczynek, a w niektórych przypadkach lepszej jakości snem, jest herbata. Potwierdzają to badania przeprowadzone przez firmę Mintel. Od 2013 r. herbaty stanowiły 64 proc. napojów, które wprowadzano na rynek wykorzystując w komunikacji słowo „relaks”. W przypadku herbat gotowych do spożycia lub mrożonych, powyższy trend jest mniej widoczny. Od 2013 roku 12 proc. wprowadzanych na rynek herbat gotowych zawierało w opisie słowo „relaks”.
Więcej na portalspozywczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 13:21 W niedzielę sklepy zamknięte
- 12:46 PO: rekompensaty dla wszystkich przedsiębiorców, handel w niedzielę
- 12:02 Prof. Gut: we wtorek lub środę dowiemy się, w którą stronę zmierza pandemia w...
- 11:01 CSA i NASA ogłosiły konkurs na produkcję kosmicznej żywności
- 10:25 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 10:06 Od soboty nakaz zasłaniania ust i nosa przy pomocy maseczki
- 09:41 Wiceprezes ZUS: pełne umorzenie składek możliwe tylko w wyjątkowych sytuacjach
- 09:13 AI, big data, biometria, chmura - trendy, które zyskują na znaczeniu
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Pracownicy handlu będą musieli nosić maski typu FFP2 i FFP3?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Castorama zamiast Tesco w Starogardzie Gdańskim
-
Prezes UOKiK na EEC Trends: Pojawiają się nowe metody naruszania konkurencji...
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 39.18 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 65.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Metalowców, 43.35 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Wyględów), Jana Maklakiewicza, 38.80 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.