Reklama
Partnerzy serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Prezes Carlsberga: Sprzedaż piwa w sklepach była o 2,5 proc. niższa niż przed rokiem

Wpływ miała na to mroźna zima. - Pogoda jest kluczowa dla sprzedaży piwa. Na to nałożyły się słabe dane makroekonomiczne, które przekładają się na pogorszenie nastrojów konsumentów - mówi w rozmowie z Rzeczpospolitą Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska i Związku Browary Polskie
Reklama
Zdaniem Tomasza Bławata, szera Carlsberg Polska i prezesa Związku Browary Polskie, potencjał rozwoju rynku piwa jest coraz mniejszy.Jego zdaniem spożycie piwa jest już bardzo wysokie, bo sięga 97-98 litrów na jednego mieszkańca.

Jak informuje Rzeczpospolit, szef Carlsberga,nie obserwuje gwałtownego wzrostu sprzedaży najtańszych piw. Jednak jego zdaniem konsumenci szukają częściej niż kiedyś okazji, aby kupić swoje ulubione marki taniej, np. w promocji. Kupują także więcej piwa w sieciach handlowych, gdzie ceny są niższe niż w tradycyjnych sklepach.

Zdaniem szefa Carlsberg Polska sprzedaż piwa może jeszcze się zwiększać o 1-2 proc. rocznie, jednak najpierw gospodarka Polski musi się rozwijać, a bezrobocie spadać.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.