Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Prezes ZM Silesia: Najlepiej sprzedają się wędliny z segmentu economy

Sytuacja na rynku wędlin stała się w tym roku ekstremalnie trudna, na co wpływ ma wiele czynników. Niskie ceny mięs kulinarnych doprowadziły do tego, że stały się one w jakimś stopniu substytutem niektórych rodzajów wędlin - podkreśla w wywiadzie dla portalspozywczy.pl Krzysztof Woźnica, prezes Zakładów Mięsnych Silesia.
Reklama

- Mimo niskich cen mięs kulinarnych, cały czas najlepiej sprzedają się wędliny z segmentu economy. Tyle, że nastąpiła redefinicja pojęcia „economy” w kategoryzacji wędlin. Dziś to nie są pierwszocenowe produkty o niskiej zawartości surowców mięsnych, tylko wędliny w średnim przedziale cenowym o bardzo dobrym stosunku ceny do jakości. W tym właśnie wyspecjalizowały się Zakłady Mięsne Silesia. Trzon sprzedażowy naszej firmy, to smaczne wędliny i przetwory mięsne z dobrym składem surowcowym, estetycznie i nowocześnie zapakowane, ale jednocześnie w bardzo korzystnej cenie. Rośnie również sprzedaż tzw. kategorii premium, choć tutaj powoli widać oznaki nasycenia rynku przy obecnym stanie zamożności naszego społeczeństwa i mnogości zakładów mięsnych, które próbują alokować swoje produkty w tym segmencie.

 

portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum