Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Producenci wesprą pozasezonową sprzedaż wody mineralnej

Od maja do września trwać będzie kampania promocyjna organizowana przez KIG "Przemysł Rozlewniczy". Ma ona na celu zwiększenie konsumpcji wód mineralnych i kosztować będzie ponad 200 tys. złotych.
Reklama
- Sezonowość sprzedaży wód mineralnych wynosi około 40 proc. Zakładam, że prowadząc odpowiednie działania promocyjne, w ciągu 10 lat uda się sezonowość zmniejszyć do 20 proc. Tegoroczna kampania jest pierwszą z cyklu działań jakie planujemy w kolejnych latach - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Wojciech Rutkowski, prezes zarządu KIG „Przemysł Rozlewniczy".
- W kampanie bierze udział 20 największych rozlewni w Polsce, które zgodziły się przekazać izbie dodatkowe środki na ten cel. Poprzez edukację nt. znaczenia wody dla zdrowia człowieka, będziemy zachęcać, Polaków aby pili więcej wód mineralnych - mówi Wojciech Rutkowski.

W 2008 roku Polacy wypili łącznie ponad 2 mld litrów wód w opakowaniach o wartości ponad 2,2 mld zł ( okres luty 2008 - styczeń 2009). W stosunku do poprzedniego roku spożycie wody w Polsce wzrosło o 5,3 proc. pod względem wolumenu i o 10,0 proc. pod względem wartości sprzedaży.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.