Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Rośnie konsumpcja wódek smakowych

Producenci alkoholi prześcigają się w pomysłach jeśli chodzi o wódki smakowe. W hurtowniach i sklepach pojawiają się właśnie nowe warianty wódki Krupnik, należącej do grupy Sobieski. Z kolei należąca do CEDC Żubrówka zyskała w te wakacje smak słodko-gorzki - czytamy w Parkiecie.
Reklama

Krzysztof Kouyoumdjian, rzecznik CEDC, przyznaje, że Żubrówka Złota jest już siódmym nowym alkoholem smakowym, który firma wprowadziła na rynek od początku tego roku. W historii firmy dawno nie było tak wielu nowości, zaoferowanych konsumentom w tak krótkim czasie.

Jak informuje Parkiet z danych Nielsena wynika, że w ciągu ostatnich dwóch lat konsumpcja wódek o zawartości alkoholu poniżej 40 proc. zwiększyła się w Polsce o ponad 50 proc. Wprowadzając kolejne trunki smakowe firmy reagują na nowe trendy rynkowe, które pojawiły się nie tylko w Polsce.

Richard Hayes, dyrektor sprzedaży i marketingu Stock Spirits Group, właściciela m.in. Żołądkowej Gorzkiej, twierdzi, że do rozwoju rynku wódek smakowych w Europie Środkowo-Wschodniej przyczyniają się głównie kobiety i młodsi konsumenci.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.