Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rośnie spożycie czekolady i słodyczy

W pierwszym kwartale 2015 roku, zapotrzebowanie na czekoladę wzrosło o 4 proc. Konsumenci sięgają coraz częściej po nadziewane lizaki, cukierki, czy ciastka.
Reklama

W 2012 roku (według danych GUS), wartość sektora spożywczego wyniosła ponad 200 mld zł, tym samym ustanawiając jeden z najwyższych wyników w Unii Europejskiej. Polskie produkty są bardzo popularne także za granicą. Słodycze z Polski eksportowane są do ponad 60 krajów.

Rynek FMCG w 2016 roku osiągnie wartość 250 mld zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum