Rośnie udział sprzedaży wędlin premium

Autor: dlahandlu.pl 21 grudnia 2010 09:27

Rośnie udział sprzedaży wędlin premium

Wg Nielsena w okresie lipiec - sierpień 2009 zanotowano znaczący wzrost sprzedaży kiełbas suchych i podsuszanych w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Statystyczne gospodarstwo domowe kupuje 25-50 dag wędlin tygodniowo, z czego około 10 proc. to wędliny premium (ten udział zwiększa się w okresie przedświątecznym). Oferta sklepów delikatesowych i nawet dyskontów coraz szerzej otwiera się na produkty premium.

Z roku na rok odnotowujemy coraz większy popyt na wędliny typu premium oraz świeże i mrożone mięsa drobiowe, kaczki i gęsi- mówi Jacek Lewicki Prezes firmy Drosed. -Doświadczenia ostatnich lat utwierdziły nas w przekonaniu, że produkt musi mieć dobrą jakość oraz atrakcyjne opakowanie. Atrakcyjne to znaczy estetyczne oraz wygodne i właśnie tym kierujemy się przygotowując naszą ofertę świąteczną - dodaje prezes Drosed Jacek Lewicki.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5925
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    12,99

  • Śr

    8,13

  • Min

    6,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.