Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Rynek napojów energetyzujących zanotował skokowy wzrost

W 2008 r. rynek napojów energetyzujących wzrósł aż 60,8 proc. w układzie ilościowym i o 34,6 proc. w układzie ilościowym.Z danych firm badawczych Nielsen oraz Zenith International wynika, że w zeszłym roku sprzedano 82 mln litrów napojów energetyzujacyh
Reklama
Oznacza to spożycie ponad 2 l na statystycznego Polaka. Duży wzrost spożycia to przede wszystkim wysyp tanich marek z małymi szansami na utrzymanie się na rynku. W porównaniu z rynkami Europy Zachodniej polski rynek napojów energetyujących jest bardzo monotonny jeśli chodzi o warianty smakowe i poszukiwanie innych składników niż kofeina i tauryna.

Na rozwiniętych rynkach Europy Zachodniej i Ameryki Północnej coraz częściej w recepturach pojawiają się guarana i żeń szeń. Natomiast jeśli chodzi o smak to rodzimi producenci proponują nam mniej lub bardziej rozcieńczone wersje napoju Red Bull.

- Polski rynek napojów energetyzujących ma szansę na dalszy rozwój, a zwiększenia udziału powinien szukać w innowacyjnym podejściu do smaku, poszukiwaniu nowych formatów opakowań i adresowaniu produktów do konkretnych grup konsumenckich - mówi Konrad Wiktor, kierownik działu marketingu firmy Ustronianka, do której należy marka Riders. Firma zaproponowała ostatnio rozszerzenie swojej marki o napój adresowany do kierowców motocykli pod nazwą Riders Cola Energy Drink.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.