Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rynek prezentów komunijnych wart 3 mld zł

Co roku w maju do pierwszych komunii przystępuje średnio ponad 300 tys. dzieci. Rynek wydatków związanych z taką okazją szacowany jest na ponad 3 mld zł – czytamy w „Rzeczpospolitej”.
Reklama


Jak wynika z cytowanego przez gazetę badania serwisu Ceneo, ponad 40 proc. ankietowanych uważa, iż najbliższa rodzina idącego do komunii dziecka przeznacza na prezent od 200 do 500 zł, a 30 proc. – podwyższa tę kwotę do 1 tys. zł.

Na liście bestsellerów od lat prowadzą rowery. Są na niej także konsole, tablety i laptopy oraz biżuteria.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum