Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Segment piw smakowych będzie rósł

Prezes Grupy Żywiec Guillaume Duverdier ocenia, że w tym roku rynek piwa spadnie pod względem wartości. Konsumenci będą zaś szukać nowych smaków piw.
Reklama
- Oczekujemy, że w 2015 roku rynek pozostanie względnie stabilny wolumenowo, ale jednocześnie lekko spadnie jego wartość - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Guillaume Duverdier.

Dodaje, że po wzroście w ostatnich latach i średnim poziomie konsumpcji piwa na osobę na poziomie 96 litrów, dalszy wzrost ilościowy rynku jest ograniczony. - Konsumenci będą nadal szukać atrakcyjnych ofert, ale także nowych smaków, więc spodziewamy się dalszego wzrostu segmentu piw specjalnych, beer miksów i piw niepasteryzowanych - mówi też prezes Grupy Żywiec.

Również prezes Carlsberg Polska Tomasz Bławat uważa, że na rynku piwa w Polsce będzie kontynuowany spadek zainteresowania piwami mocnymi, wzrost zainteresowania piwami smakowymi, regionalnymi i rzemieślniczymi, a coraz większe będzie zainteresowanie piwami niskoalkoholowymi.

Grupa Żywiec przyznaje, że rok 2014 był dla niej trudny, a rosnąca konkurencja cenowa połączona ze wzrostem handlu nowoczesnego, a zwłaszcza dyskontów doprowadziły w 2014 roku do spadku cen na rynku piwa.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.