Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sektor win musujących wraca na ścieżkę wzrostową

Jednym z głównych czynników rozpoczętego niedawno wzrostu jest Prosecco. Te włoskie wina musujące w 2013 roku zanotowały po raz pierwszy sprzedaż wyższą niż Champagne. Mimo tak dobrego obrotu sprawy, Prosecco ma spory problem: na rynku nie ma wyróżniającej się jednej marki Prosecco, a ponieważ rok 2016 będzie rokiem tego segmentu, wydaje się być to straconą okazją.
Reklama

Z badań Mintela wynika, że w Wielkiej Brytanii – jednym z czterech największych rynków wina musującego - największa marka Prosecco ma zaledwie 3 proc. udziału. W segmencie win musujących dominują tam marki własne i napędzają wzrost tego rynku. Brak marek oznacza, że ​​zakupy konsumentów napędza promocja i opakowania.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum