Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sieci przed Wielkanocą zamawiają słodycze okolicznościowe

Firma Nielsen podaje, że od lutego 2008 r. do stycznia 2009 r. wydaliśmy na słodycze czekoladowe niemal 4,3 mld zł, czyli o 13,5 proc. więcej niż rok wcześniej. O nieco ponad 17 proc., do ok. 1,33 mld zł, zwiększyła się natomiast sprzedaż ciastek.
Reklama

Rzeczpospolita informuje, że pomimo kryzysu tradycyjnie udany powinien być okres świąteczny. Przypada nań co roku od 8 do 10 proc. całorocznej sprzedaży branży. - W tym roku mamy więcej zamówień ze strony sieci niż przed ubiegłorocznymi świętami wielkanocnymi - wyjaśnia Dąbrowiecki, prezes spółki Storck Polska.

Zwiększenia sprzedaży w okresie Wielkanocy oczekuje Nestle Polska. Prognozuje, że może być ona od 2 do 3 proc. wyższa niż w ubiegłym roku.

Spodziewając się większego popytu, większość firm wprowadziła ofertę wielkanocną. - Jak co roku odnotowujemy zwiększone zainteresowanie produktami świątecznymi - mówi Marta Pokutycka, kierownik komunikacji w Cadbury Wedel.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.