Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sprzedaż na rynku wódki w ujęciu ilościowym spadła o 2,7 proc.

Dynamika spadku na ryku wódki w pierwszym półroczu 2015 roku jest mniejsza niż w zeszłym roku, a wartościowo nastąpił wzrost - ocenia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Richard Hayes, dyrektor sprzedaży i marketingu Stock Spirits Group.
Reklama

- Prawdą jest, że sprzedaż na rynku wódki w ujęciu ilościowym spadła o 2,7 proc. w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2015 roku. Dynamika tego spadku jest jednak mniejsza niż w analogicznym okresie roku ubiegłego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Richard Hayes.

- Dodatkowo, w ujęciu wartościowym sprzedaż detaliczna wzrosła o 0,8 proc. – dodaje dyrektor Stock Spirits Group.

Podkreśla, że sytuacja na polskim rynku wódki stabilizuje się, po trudnym 2014 roku i pierwszym kwartale 2015 roku w wyniku zaistniałego zaburzenia rynkowego po 15-proc. podwyżce akcyzy w styczniu 2014 r. i okresie zmniejszania zapasów.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum