Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sprzedaż napojów bezalkoholowych na stabilnym poziomie

Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży w 2014 roku oferowanych przez nas napojów. Z uwagi na zwiększający się sezonowo popyt na napoje gazowane, największe wzrosty sprzedaży odnotowaliśmy tradycyjnie w okresie karnawału, wiosenno-letnim oraz Świąt Bożego Narodzenia - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Christophe Guille, prezes PepsiCo na Europę Centralną.
Reklama
Jak potwierdza prezes PepsiCo, sprzedaż napojów bezalkoholowych podlega cyklom sezonowym, jednak generalnie w 2014 roku utrzymywała się na stabilnym poziomie.

- Przewidujemy dalsze wzrastające zainteresowanie konsumentów lżejszymi wariantami napojów typu cola, a także napojami na bazie herbaty słodzonymi stewią. Z uwagi na zmieniający się styl życia konsumentów spodziewamy się, że na co dzień będą oni częściej wybierali napoje w opakowaniach 0,5 l typu "single serve" - dodaje Christophe Guille.

Jak przyznaje, dla PepsiCo rok 2014 w Polsce był bardzo udany - obfitował w nowości produktowe i kampanie marketingowe - zarówno w segmencie napojów, jak i przekąsek. - Dużym zainteresowaniem cieszyły się nasze sztandarowe marki napojowe: Pepsi i jej bezcukrowe warianty Pepsi Max i Pepsi Light/Lemon, napoje na bazie herbaty Lipton Ice Tea oraz smakowe napoje gazowane: Mirinda, 7UP i Mountain Dew. Konsumenci chętnie sięgali też po Rockstar Energy Drink. Odnotowaliśmy także rosnącą sprzedaż w segmencie wody, szczególnie w kanale HoReCa - komentuje prezes PepsiCo.  

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.