Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sprzedaż piwa w Polsce wzrosła o 1 proc.

Rynek piwa wzrósł w ciągu dziewięciu miesięcy 2015 roku o ok. jeden procent. Rynek nadal jest bardzo konkurencyjny i pozostaje pod presją cenową, która wpływa na spadek wartości.
Reklama

- Chociaż pełne dane dotyczące całego rynku nie są jeszcze dostępne, szacujemy, że w ciągu dziewięciu miesięcy 2015 roku sprzedaż piwa w Polsce wzrosła o 1 proc. – szacuje Grupa Żywiec.

- Rynek pozostaje jednak pod wpływem presji promocyjnej, czego rezultatem jest dalszy spadek średniej ceny piwa – ocenia producent piwa.

W pierwszym półroczu 2015 roku cały rynek piwa w Polsce wzrósł tylko nieznacznie biorąc pod uwagę ilość sprzedanego piwa, jednocześnie jednak nastąpił spadek wartości sprzedaży, co dowodzi ciągłej presji cenowej na rynku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum