Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Trendy rynkowe: Crossing, czyli sztuka łączenia

Kolorowe drinki - wyszukane mieszanki egzotycznych składników - są serwowane nie tylko w stylowych barach czy modnych restauracjach. Na całym świecie liczący się gracze sektora spożywczego odkrywają zalety crossingu, a producenci rozszerzają ofertę dostępnych produktów, wykorzystując ciekawe możliwości ich łączenia.
Reklama

Trend ten częściowo napędzają sami konsumenci, a częściowo rynek, który wymaga od producentów i detalistów modnych produktów, pozwalających na uzyskanie wyższych marż. W miarę jak rośnie zainteresowanie konsumentów zagadnieniami zdrowego odżywiania się, a także ze względu na to, że ludzie wybierają teraz diety bogatsze w składniki odżywcze, bardziej zróżnicowane i cieszące zmysły, producenci dóbr spożywczych dokładają starań, aby na rynku pojawiały się wciąż nowe produkty stanowiące nowy bodziec dla przemysłu. Crossing stał się trendem z dużym potencjałem sprzedażowym.
Szczegółowa analiza crossingu wykazała, że można wyróżnić cztery główne kategorie tego trendu: crossing poprzez łączenie produktów z różnych tradycyjnych segmentów (np. soki i mleko), poprzez dodawanie nowych składników i/ lub dodatków (np. wartość dodana poprzez użycie ekstraktów ziołowych), poprzez opracowywanie nowych smaków (takich jak czekolada z dodatkiem chili) czy crossing poprzez tworzenie bardziej luksusowych produktów dzięki połączeniu z innymi markowymi produktami (np.zupa uszlachetniona dodatkiem sera).

Potencjał łączenia segmentów

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.