W 2011 r. Polacy wydadzą na przekąski 627,5 mln euro

Autor: Rzeczpospolita 24 lutego 2011 15:29

Ponad 2 mld złotych rocznie Polacy wydają na słone przekąski. Ich producenci spodziewają się, że wzrost popytu szybko się nie skończy - pisze Rzeczpospolita.

Zdaniem Pawła Chrościńskiego, dyrektora odpowiadającego w PepsiCo za segment przekąsek, sprzedaż słonych przekąsek będzie w Polsce nadal rosnąć, ponieważ ich spożycie jest nadal niższe niż w wielu krajach europejskich.

Euromonitor International szacuje, że w ubiegłym roku przeciętny Polak zjadł 0,8 kg chipsów i chrupek. Do 2015 r. ich spożycie per capita urośnie u nas do poziomu 0,9 kg. Według Eurmonitora w 2011 r. wydamy na przekąski - łącznie słone i słodkie - 627,5 mln euro (nieco ponad 2,5 mld zł). Do 2015 r. wartość ich sprzedaży urośnie do 734,3 mln euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Internauta 2011-02-25 22:52:45

    Najlepsze przekąski to te podwójne ;-)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6211
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    6,40

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.