Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

W lecie pijemy 18 proc. piwa więcej

- Grupa Żywiec zdecydowanie odczuwa sezonowość sprzedaży piw. Jest to najbardziej widoczne w regionach związanych z letnim wypoczynkiem. Około 8 proc. wolumenu rocznego sprzedajemy w miesiącach pozasezonowych a około 13 proc. wolumenu rocznego w miesiącach sezonowych - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Sebastian Tolwinski z Grupy Żywiec.
Reklama

- Obecna sytuacja, tj. podwyższenie przez rząd akcyzy na piwo aż o 13,6 proc., panujący kryzys finansowy, który klienci odczuwają coraz bardziej, może w znaczący sposób odwrócić preferencje zakupowe konsumentów. Może to dotyczyć np. stosunku zakupów alkoholi wysokoprocentowych do niskoprocentowych, gdyż odróżnia je - oprócz zawartości alkoholu - także okres sezonowości - uważa przedstawiciel Grupy Żywiec.

- Nasza branża, podobnie jak branża napojów bezalkoholowych, ściśle podlega zmianom sezonowym. Wypoczynek letni na świeżym powietrzu, imprezy plenerowe, wysoka temperatura powietrza, urlopy, a także chęć zaspokojenia pragnienia i schłodzenia organizmu w efektywny sposób stymulują zapotrzebowanie na złocisty trunek. Co roku zawsze przed sezonem przygotowujemy się do wzrastających zamówień sezonowych. W przygotowaniach tych zaangażowane są wszystkie działy Grupy Żywiec - marketing, sprzedaż, produkcja i dystrybucja - mówi Tołwiński.

Grupa Żywiec stara się równoważyć wysokie zapotrzebowanie w sezonie i jego zmniejszenie poza sezonem poprzez posiadanie w swoim w portfolio produkty zdywersyfikowane i o różnej sezonowości.

Grupa produkuje takie marki piwa jak Żywiec, Warka, Heineken, Desperados, Special czy Brackie.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.