Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

W okresie świątecznym sprzedaż wędlin klasy premium rośnie nawet o 20 proc.

- Największym powodzeniem cieszą się kiełbasy i szynki: tradycyjne, suche i białe. Dlatego również w tym roku liczymy na świąteczny wzrost przychodów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Teresa Jochemczyk, prezes Zakładów Mięsnych Mysław.
Reklama
Polacy są w światowej czołówce, jeśli chodzi o zakupy i spożycie wędlin. W 2013 r. krajowi konsumenci przeznaczyli na ich zakup 14,5 mld zł. W okresie świątecznym trend się zwiększa. - Na świąteczny stół szukamy produktów wyróżniających się naturalnym smakiem, uzyskanym dzięki leżakowaniu mięsa w solance skomponowanej według tradycyjnych receptur. Taka produkcja to podstawa rynkowego sukcesu ZM Mysław. Z jednego kilograma mięsa użytego do produkcji szynki lub polędwicy uzyskuje się tylko 0,80 kg gotowego wyrobu a opakowanie wędlin w płócienko zapewnia im przez długi czas soczystość i kruchość - podkreśla Teresa Jochemczyk.

Warto zwrócić uwagę, że polscy konsumenci coraz bardziej restrykcyjnie podchodzą do obecności w produktach wzmacniaczy smaku, barwników, aromatów i innych dodatków.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.