Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W segmencie sosów mokrych marki własne mają 15,2 proc. udziałów

Z danych firmy badawczej AC Nielsen wynika, że wartościowo największy udział na rynku sosów gotowych mokrych ma Agros Nova, która kontroluje 36,3 proc. tego rynku.
Reklama
Dane AC Nielsen wskazują, że Heinz kontroluje 19,7 proc. rynku mokrych sosów w Polsce. Marki własne stanowią 15,2 proc. udziału w tym segmencie rynku.
Unilever ma 9,1 proc wartościowego udziału w gotowych sosach mokrych, Mars 5,1 proc. a Dawtona 3,6 proc. Pozostałe firmy kontrolują 11,1 proc. rynku mokrych sosów gotowych w Polsce.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum