Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Walka na ceny powoduje, że wiele piekarń co roku upada

Pomóc branży mogłoby zróżnicowanie na zakłady przemysłowe i rzemieślnicze - te ostatnie mogłyby proponować droższe produkty. - W najtrudniejszej sytuacji są piekarnie w małych miejscowościach - mówi Stefan Putka, współwłaściciel firmy piekarniczo-cukierniczej Putka.
Reklama
Stefan Putka ocenia, że bankructwa dotknęły szczególnie te zakłady, które nie były w stanie przekształcić się, nie dokapitalizowały się, nie unowocześniły produkcji, nie zmieniły systemu kosztów. Dlatego sporo piekarń co roku wypada z rynku. - Na przykład w woj. mazowieckim było kiedyś 150 piekarń, obecnie zostało 100 - oznacza to, że jedna trzecia wypadła w ciągu paru lat - mówi współwłaściciel rodzinnej firmy.

Jego zdaniem największy problem jest w małych miejscowościach, czy miastach np. 100-tysięcznych. Warszawa wydaje się być łatwiejszym rynkiem, bo społeczeństwo w stolicy jest zamożniejsze, a po drugie mieszkańców przybywa. - Mogą zmieniać się gusty klientów, jednak pomaga to, że przybywa około 20-30 tys. konsumentów rocznie. Podobnie jest w innych dużych miastach - zaznacza Stefan Putka.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.