Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Winogrona, jabłka i cytrusy najczęściej promowane w gazetkach handlowych

W okresie 12 miesięcy (listopad 2010 - listopad 2011) kategoria "owoce" promowana była aż 3617 na stronach gazetek handlowych. Według danych firmy Hiper-com w czołówce najczęściej promowanych owoców znalazły się: winogrona, jabłka i cytrusy.
Reklama

- Poddaliśmy analizie gazetki handlowe opublikowane w okresie listopad 2010 - listopad 2011 przez 58 sieci spożywczych, z naszych badań wynika, że największa ilość reklam poświecona została winogronom, które na stronach gazetek handlowych zaistniały aż 381 razy, co stanowi aż 11 proc. poświęconej owocom w gazetkach przestrzeni w ogóle - tłumaczy Monika Rybczak, Business Unit Manager w firmie Hiper-com.

- Zaraz za winogronami nimi na podium stanęły jabłka (11 proc.), a następnie, z nie dużo gorszym wynikiem - cytryny (10 proc.) i pomarańcze (10%). Nieco gorzej, choć wciąż wysoko, plasują się: mandarynki (7 proc.) , kiwi (7 proc.), banany (6 proc.), grejpfruty (6 proc.) - dodaje.

Jeszcze kilka lat temu awokado, mango, pomelo, a nawet kaki stanowiły novum na rynku. - Dziś owoce te na stałe weszły do oferty dostępnej w dziale owocowym - przynajmniej tak dzieje się w wielkoformatowych sklepach. Choć wciąż co jakiś czas pojawiają się nowości takie jak "cantalupe", które w ostatnich 12 miesiącach zaistniało 4 razy na łamach monitorowanych przez nas gazetek handlowych, czy „ grandilla"- 2 razy. Ciekawostką ostatnich miesięcy były również kasztany jadalne, które napotkaliśmy w gazetkach dwukrotnie - wyjaśnia Monika Rybczak.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.