Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Wzrasta spożycie produktów półgotowych

Z punktu widzenia sprzedażowego sezon grillowy to okres strategiczny dla zakładów mięsnych. W tym czasie można zaobserwować przesunięcia w strukturze zakupów. Im bardziej sprzyjająca pogoda tym bardziej znaczący wzrost spożycia kiełbas i mięs przeznaczonych do przygotowania na grillu.
Reklama

Wzrosty sprzedaży mogą sięgać nawet 20-30 proc. - mówi Łukasz Agaś, kierownik działu marketingu Prime Food.


Wśród potraw przeznaczonych na grill królują produkty wieprzowe, stanowiące blisko 60 proc. ogólnego spożycia. - Choć konsumenci są przyzwyczajeni do samodzielnego przygotowywania produktów, to z roku na rok wzrasta spożycie kategorii segmentu produktów półgotowych, których sprzedaż odbywa się głównie za pośrednictwem kanału nowoczesnego, czyli sieci super- i hipermarketów - zauważa Agaś. - Pomimo że przyjęło się, iż sezon grillowy rozpoczyna się długim weekendem majowym to przygotowania oferty produktowej rozpoczęliśmy w grudniu ubiegłego roku - dodaje.

W tegorocznej propozycji zakładów mięsnych z Przechlewa oprócz kiełbas grillowych, pojawi się seria mięs pod marką „na grill z Przechlewa" - są to porcje mięsa w marynatach przygotowane do bezpośredniego przyrządzenia na grillu. - Proponujemy karkówkę i boczek w marynacie oraz marynowane żeberka i golonkę. Dla bardziej wymagających konsumentów proponujemy marynowany stek z szynki z kością oraz stek z łopatki z kością - zapowiada Łukasz Agaś.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.