Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Wzrost sprzedaży produktów na grilla nawet o 50 proc.

- Sokołów obserwuje znaczne wzrosty sprzedaży z roku na rok, sięgające nawet 50 proc. - podkreśla dyrektor spółki. - Nie obserwujemy znaczących różnic w poszczególnych kanałach dystrybucji, chociaż w kanale nowoczesnym trochę lepiej sprzedają się mięsa grillowe, a w kanale tradycyjnym kiełbasy na grilla - dodaje.
Reklama

Spółka opracowała nową wizualizację opakowań. Przygotowano też próbki wyrobów dla klientów wraz z ofertą cenową. - Poza tym opracowaliśmy materiały POS wspierające sprzedaż. Wstępnie zaplanowano również ważniejsze akcje promocyjne, związane z sezonem grillowym - informuje Jasiński.

Od lat najpopularniejszym produktem na grilla w kategorii mięs pozostaje karkówka wieprzowa. - Coraz popularniejszy staje się również boczek. Klienci częściej pytają także o szaszłyki. Powoli zaczyna być modna wołowina, ale większość konsumentów jeszcze nie potrafi jej prawidłowo grillować. To mięso stosunkowo trudne do przygotowania - zauważa dyrektor Sokołów. - Zdecydowanie jednak największe zmiany zachodzą w mięsie drobiowym. Jest ono coraz bardziej popularne wśród amatorów grillowania - dodaje.

Najpopularniejsze produkty grillowe to karkówka i boczek. Oprócz nich, Sokołów uwzględnia w swoim grillowym portfolio kilka nowości - W tym roku będą to, między innymi: łopatka wołowa wiejska, bekon rolowany i kiełbaski chistorra - wymienia Cezary Jasiński. - Oprócz typowych wyrobów grillowych, klieci chętnie kupują na grilla także kiełbasy - zaznacza .

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.