Za cztery lata rynek mrożonej żywności osiągnie wartość 2,1 mld zł

Autor: portalspozywczy.pl 26 stycznia 2011 13:16

Za cztery lata rynek mrożonej żywności osiągnie wartość 2,1 mld zł

Według prognoz firmy Euromonitor International w 2010 r. sprzedaż mrożonej żywności zwiększyła się o niemal 5 proc. , do 211,3 tys. ton i była warta ok. 1,72 mld zł. Zdaniem Janusza Paździora, menedżera rynku spożywczego na Europę Centralną firmy Air Products, w 2015 roku sprzedaż mrożonej żywności w Polsce ma osiągnąć poziom 2,10 mld zł.

- Mimo, że Polacy wciąż spożywają mniej produktów mrożonych niż mieszkańcy krajów Europy Zachodniej, to jednak i u nas daje się zauważyć wzrastające zainteresowanie konsumentów mrożonkami. Jest to spowodowane zmieniającym się trybem życia Polaków - mówi Janusz Paździora.

Jednocześnie, jego zdaniem, stopniowo zwiększa się świadomość Polaków dotycząca korzyści związanych ze zdrowym odżywianiem się i walorami produktów mrożonych. - Ewoluują także gusta polskich konsumentów. Minęły już czasy, gdy produkty mrożone kojarzyły się głównie z mrożonymi truskawkami lub fasolką - mówi Janusz Paździora.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6990

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.