1,2 mln wyświetleń wydarzenia Warka Planet of Gamers Cup
3 kwietnia odbył się finał wydarzenia gaminowego Warka. Ambasadorem projektu został ubiegłoroczny triumfator – Pago. W kwietniu w szranki stanęli: Pago, Lachu, Brunecia, Leh, Tyris i Xayoo, którzy zmierzyli się ze sobą w czterech grach. Streaming turnieju odnotował łącznie przeszło 1,2 miliona wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej niż pierwsza odsłona.

Warka wchodzi w gaming, fot. mat. pras.
Reklama
Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyło 2012 Agency we współpracy z agencją gaming marketingu Gameset.
Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Produkcją zajęło się Graffiti Films. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.
Reklama