Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

1,2 mln wyświetleń wydarzenia Warka Planet of Gamers Cup

3 kwietnia odbył się finał wydarzenia gaminowego Warka. Ambasadorem projektu został ubiegłoroczny triumfator – Pago. W kwietniu w szranki stanęli: Pago, Lachu, Brunecia, Leh, Tyris i Xayoo, którzy zmierzyli się ze sobą w czterech grach. Streaming turnieju odnotował łącznie przeszło 1,2 miliona wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej niż pierwsza odsłona.
Reklama

Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyło 2012 Agency we współpracy z agencją gaming marketingu Gameset.

Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Produkcją zajęło się Graffiti Films. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum