Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

10 trendów i typów konsumenckich na 2018 rok według Euromonitora (galeria)

Pożyczanie zamiast kupowania, dostosowywanie oferty do genomu sprawdzanego za pomocą domowych testów DNA, konsumenci śledczy i tendencja do minimalizmu – to jedne z głównych trendów na rok 2018, przedstawionych przez globalną firmę badawczą Euromonitor International.
Reklama

Według raportu Euromonitora "Top 10 globalnych trendów konsumenckich na rok 2018", w tym roku wydatki konsumpcyjne będą rosły w najsilniejszym tempie od 2011 r. Konsumenci będą nadal kwestionować swoje priorytety i zmieniać decyzje dotyczące zakupów, a jednocześnie będą pogłębiać swoje zaangażowanie w marki i wartości, które są dla nich ważne.

Dzięki możliwości mapowania kodów genetycznych otwiera się rynek dla firm chcących dostarczać produkty i usługi zgodne z wrodzonymi predyspozycjami. Pojawia się nowa fala przedsiębiorstw, które dostarczają konsumentom wyniki badań genetycznych związanych z ich ogólnym zdrowiem, sprawnością i odżywianiem. Z kolei dzięki Rozszerzonej Rzeczywistości (AR), posiadającej szeroką gamę aplikacji w różnych branżach, klienci mogą coraz częściej robić zakupy bez wychodzenia z domu, a nawet przymierzać i testowaćprodukty przed ich nabyciem.

Zobacz 10 tegorocznych trendów konsumenckich na świecie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum