10 trendów i typów konsumenckich na 2018 rok według Euromonitora (galeria)

Według raportu Euromonitora "Top 10 globalnych trendów konsumenckich na rok 2018", w tym roku wydatki konsumpcyjne będą rosły w najsilniejszym tempie od 2011 r. Konsumenci będą nadal kwestionować swoje priorytety i zmieniać decyzje dotyczące zakupów, a jednocześnie będą pogłębiać swoje zaangażowanie w marki i wartości, które są dla nich ważne.
Dzięki możliwości mapowania kodów genetycznych otwiera się rynek dla firm chcących dostarczać produkty i usługi zgodne z wrodzonymi predyspozycjami. Pojawia się nowa fala przedsiębiorstw, które dostarczają konsumentom wyniki badań genetycznych związanych z ich ogólnym zdrowiem, sprawnością i odżywianiem. Z kolei dzięki Rozszerzonej Rzeczywistości (AR), posiadającej szeroką gamę aplikacji w różnych branżach, klienci mogą coraz częściej robić zakupy bez wychodzenia z domu, a nawet przymierzać i testowaćprodukty przed ich nabyciem.
Zobacz 10 tegorocznych trendów konsumenckich na świecie.