11,7 mln zł zysku netto GK Delko po III kwartałach br.

Na osiągnięte wyniki w III kwartale 2019 r. wpływ miała przede wszystkim konsekwentna realizacja strategii Grupy Kapitałowej, której głównymi elementami są: efektywne zarządzanie marżą i kosztami operacyjnymi, zarządzanie kapitałem pracującym, rozwój sprzedaży własnych produktów, rozwój programu franczyzowego Blue STOP, Słoneczko, Avita oraz rozwój sieci spożywczej dystrybucji hurtowej.
Grupa Kapitałowa Delko prowadzi działalność w trzech głównych segmentach operacyjnych: sprzedaż hurtowa produktów chemii gospodarczej, kosmetyków i artykułów przemysłowych oraz higienicznych, a także w mniejszym stopniu artykułów spożywczych i tytoniowych do sklepów, sieci detalicznych i segmentu HoReCa; sprzedaż detaliczna we własnych sklepach ogólnospożywczych i chemiczno-kosmetycznych; organizacja i prowadzenie franczyzowej sieci detalicznej w segmencie produktów chemii gospodarczej, kosmetyków, artykułów przemysłowych, higienicznych oraz spożywczych.
Głównymi klientami Grupy Delko w Polsce są odbiorcy indywidualni w segmencie sklepów detalicznych, sklepy w obszarze handlu tradycyjnego, klienci z obszaru HoReCa, hurtownie różnych branż oraz duże sieci detaliczne. Udział żadnego z odbiorców w przychodach Grupy Kapitałowej nie przekracza 10 proc.