Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

11,7 mln zł zysku netto GK Delko po III kwartałach br.

Po trzech kwartałach br. przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Delko wyniosły 566 094 tys. zł wobec 483 130 tys. zł w analogicznym okresie ub.r. Zysk netto ukształtował się na poziomie 11 680 tys. zł (10 844 tys. zł po III kwartałach 2018).
Reklama

Na osiągnięte wyniki w III kwartale 2019 r. wpływ miała przede wszystkim konsekwentna realizacja strategii Grupy Kapitałowej, której głównymi elementami są: efektywne zarządzanie marżą i kosztami operacyjnymi, zarządzanie kapitałem pracującym, rozwój sprzedaży własnych produktów, rozwój programu franczyzowego Blue STOP, Słoneczko, Avita oraz rozwój sieci spożywczej dystrybucji hurtowej.

Grupa Kapitałowa Delko prowadzi działalność w trzech głównych segmentach operacyjnych: sprzedaż hurtowa produktów chemii gospodarczej, kosmetyków i artykułów przemysłowych oraz higienicznych, a także w mniejszym stopniu artykułów spożywczych i tytoniowych do sklepów, sieci detalicznych i segmentu HoReCa; sprzedaż detaliczna we własnych sklepach ogólnospożywczych i chemiczno-kosmetycznych; organizacja i prowadzenie franczyzowej sieci detalicznej w segmencie produktów chemii gospodarczej, kosmetyków, artykułów przemysłowych, higienicznych oraz spożywczych.

Głównymi klientami Grupy Delko w Polsce są odbiorcy indywidualni w segmencie sklepów detalicznych, sklepy w obszarze handlu tradycyjnego, klienci z obszaru HoReCa, hurtownie różnych branż oraz duże sieci detaliczne. Udział żadnego z odbiorców w przychodach Grupy Kapitałowej nie przekracza 10 proc.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum