Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

13 nowych sklepów Netto po Tesco w dwa tygodnie

Dziesięć województw, trzynaście miast, trzynaście nowych sklepów o łącznej powierzchni ok. aż 15 000 mkw. – o tyle rozwinęła się sieć Netto w mijających dwóch tygodniach. Wszystkie nowe placówki powstały w miejscu przejętych przez Salling Group dawnych sklepów Tesco.
Reklama

W ciągu ostatnich dwóch tygodni – 14 i 21 października – nowe sklepy Netto w formacie 3.0 przywitały klientów w Bogatyni (woj. dolnośląskie), Brzozowie (woj. podkarpackie), Dzierżoniowie (woj. dolnośląskie), Gostyniu (woj. wielkopolskie), Mikołowie (woj. śląskie), Nidzicy (woj. warmińsko-mazurskie), Opolu (woj. opolskie), Pabianicach (woj. łódzkie), Skierniewicach (woj. łódzkie), Sokołowie Podlaskim (woj. mazowieckie), Suchedniowie (woj. świętokrzyskie), Toruniu (woj. kujawsko-pomorskie) i Trzebnicy (woj. dolnośląskie). W nowo otwartych sklepach Netto w Mikołowie, Opolu i Toruniu zamontowane zostały kasy samoobsługowe.

Netto zwiększa obecność we wschodniej Polsce

Sklepy w Brzozowie, Mikołowie, Nidzicy, Sokołowie Podlaskim i Suchedniowie są pierwszymi sklepami sieci w danych miastach. Otwarcie placówek wiąże się z realizacją strategii Netto, zgodnie z którą sieć pragnie zwiększyć swoją obecność m.in. we wschodniej Polsce. Do tej pory – w porównaniu z innymi regionami kraju – funkcjonowało tu stosunkowo niewiele sklepów Netto.

Netto chce być najtańszym dyskontem

Zgodnie z przesłaniem Netto – „Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce” – eksperci sieci sprawdzają co tydzień ceny ponad 500 popularnych produktów dostępnych na rynku, by móc udzielić kupującym gwarancji dyskontowej ceny. Dodatkowo w każdym tygodniu przygotowywane są specjalne promocje obejmujące zarówno produkty spożywcze jak i te non-food.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (4)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.