Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

14 grudnia Dzień Darmowej Dostawy

Polacy polubili bezpłatną dostawę, a trend z roku na rok się tylko nasila. Doczekał się nawet swojego święta, czyli Dnia Darmowej Dostawy. W tym roku, 14 grudnia, będziemy obchodzili już 12. edycję tego wydarzenia.
Reklama
  • Jak wynika z najnowszych danych z raportu Gemiusa "E-commerce w Polsce 2021", aż 9 na 10 badanych wskazuje rolę darmowej dostawy jako istotnego czynnika, motywującego klientów do robienia zakupów w wybranym sklepie internetowym - oznacza to wzrost w stosunku do poprzedniego roku o około 10 proc.
  • W trend ten i oczekiwania konsumentów idealnie wpisuje się akcja Dzień Darmowej Dostawy, która odbędzie się już 14 grudnia br. po raz dwunasty.


Wydarzenie jest szansą dla właścicieli sklepów internetowych – zarówno tych małych, jak i dużych – na maksymalizację zysków w okresie wzmożonego handlu.

– W ubiegłym roku w Dniu Darmowej Dostawy wzięło udział ponad 1100 e-sklepów. W tym mamy nadzieję, że jeszcze więcej z nich dołączy do akcji – komentuje Krzysztof Bartnik, pomysłodawca Dnia Darmowej Dostawy.

W tym roku w DDD zaangażowała się firma PayPo. Wprowadzono nową opcję pozwalającą sklepom internetowym biorącym udział w akcji na informowanie o tym, że mają one w swojej ofercie płatności odroczone.


Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.