Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

150 sklepów Aldi działa w koncepcie ANIKo 1.1. Sieć testuje wariant 2.0

Prace związane z wdrożeniem konceptu ANIKo 1.1 ruszyły w kwietniu br. i objęły już około 150 sklepów. Sieć rozpoczęła również testy kolejnego konceptu, ANIKo 2.0.
Reklama
  • Głównym założeniem zmian jest lepsze zaprezentowanie asortymentu z naciskiem na wyeksponowanie stref promocyjnych i akcyjnych.
  • Sieć wdrożyła testowo w pięciu sklepach format Aniko 2.0 różniący się sposobem rozmieszczenia grup asortymentowych. Testowany koncept można poznać w wybranych sklepach w Bydgoszczy, Łodzi, Bytomiu, Tychach oraz Bielsku-Białej.
  • Pozytywne wyniki testów były podstawą do decyzji sieci o wprowadzeniu konceptu 2.0 w kolejnych nowych sklepach ALDI, otwieranych na przełomie 2021/2022 roku.

 

ANIKo 1.1

Zmodernizowane wyposażenie, odświeżona szata graficzna to główne zmiany jakie pojawiły w przebudowanych placówkach. Głównym założeniem zmian jest lepsze zaprezentowanie asortymentu z naciskiem na wyeksponowanie stref promocyjnych i akcyjnych. Przestrzeń została wzbogacona o nowe oznaczenia stref promocyjnych w poszczególnych grupach asortymentowych oraz stref akcyjnych. Nowy układ organizacyjny sklepu gwarantuje maksymalny komfort zakupów poprzez zachowanie ciągów komunikacyjnych.

- Wnętrza sklepów po zmianach są bardziej przejrzyste i optymalne zarówno pod kątem doświadczeń zakupowych naszych klientów, jak i procesów sklepowych – komentuje Radosław Kozyrski, Dyrektor Obszaru Organizacji Sprzedaży w ALDI–Kilkadziesiąt naszych sklepów wyposażyliśmy w krajalnice do chleba, nowe, większe meble kasowe ze znacznie powiększoną strefą pakowania zakupów dla klienta, nowoczesne regały na pieczywo, owoce i warzywa, jak również nowoczesne zamrażarki ścienne – dodaje Radosław Kozyrski.

ANIKo 2.0

Dodatkowo sieć wdrożyła testowo w pięciu sklepach format Aniko 2.0 różniący się sposobem rozmieszczenia grup asortymentowych. Testowany koncept Aniko 2.0 można poznać w wybranych sklepach w Bydgoszczy, Łodzi, Bytomiu, Tychach oraz Bielsku-Białej. Pozytywne wyniki testów były podstawą do decyzji sieci o wprowadzeniu konceptu 2.0 w kolejnych nowych sklepach ALDI, otwieranych na przełomie 2021/2022 roku. Koncept 2.0 dodatkowo zakłada jeszcze lepszą ekspozycję artykułów świeżych takich jak owoce i warzywa oraz świeże mięso i ryby.

Obok przebudów sklepów istniejących, sieć zapowiada też kolejne otwarcia. Niemal każdego tygodnia ALDI otwierać będzie kolejne sklepy. W Polsce ALDI do końca roku będzie miał 200 sklepów i z każdym kolejnym rokiem liczba ta będzie dynamicznie wzrastać. Ekspansja sieci jest realizowana zgodnie z planami zwiększenia rozpoznawalności marki i dotarcia do coraz szerszego grona klientów.

ALDI w Polsce posiada 185 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum