Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

2 grudnia Dniem Darmowej Dostawy

To już czwarta edycja Dnia Darmowej Dostawy. Polska wersja amerykańskiego "Free Shipping Day" to coraz szersza społeczność. Zarejestrowano rekordową liczbę e-sklepów - podaje gazeta.pl.
Reklama
Zamysł i zasady całej akcji są proste. 2 grudnia, od godziny 00:01 do 23:59 klienci składają zamówienia w wybranych e-sklepach i płacą tylko za towar. Niezależnie czy dostarczy go poczta czy kurier, za dostawę nie płacą. Akcja ma zachęcić jak najwięcej osób do kupowania przez internet. 

Czwarta edycja akcji pokazuje, że pomysł cieszy się coraz większą popularnością. Za pierwszym razem zgłosiło się 800 e-sklepów, na tegoroczną akcję ponad 2400. Jest w czym wybierać, bo darmową dostawę oferują zarówno duże, jak i małe sklepy z różnych branż, np. Avans, Militaria.pl, Black Red White, Muve.pl, Merlin.pl czy www.kulturalnysklep.pl.

 


Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum