Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

2 grudnia Dzień Darmowej Dostawy

W Dniu Darmowej Dostawy, 2 grudnia, wszyscy klienci mają szansę zrobienia zakupów w wielu e-sklepach bez opłaty za dostawę. Organizatorem akcji jest serwis ekomercyjnie.pl. Wsparciem dla klientów będzie platforma https://ezwroty.poczta-polska.pl/, za pomocą której można zwrócić niepasujący towar.
Reklama

Dzień Darmowej Dostawy to okazja do zrobienia świątecznych zakupów w sklepach on-line, bez konieczności płacenia za wysyłkę. Niezależnie od wartości, sposobu płatności i preferowanej przez klienta metody dostawy, Poczta Polska dostarczy towary z e-sklepów, które włączyły się w akcję. Głównym celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.

Jak wynika z przeprowadzanych przez Pocztę Polską badań ponad połowie kupujących w sieci zdarzyło się przynajmniej raz zwrócić towar do sklepu internetowego. 31 proc. z nich spotkało się z problemami w związku ze zwrotem. Kategorią o największej ilości zwrotów jest odzież i obuwie (69 proc. osób dokonało kiedyś zwrotu produktu odzieżowego lub obuwniczego). Drugą najczęściej zwracaną grupą towarów są artykuły elektroniczne i komputerowe (21 proc. respondentów). Najrzadziej oddawane są artykuły żywnościowe (1 proc.) oraz artykuły AGD (7 proc.), artykuły motoryzacyjne (7 proc.) oraz artykuły do domu i ogrodu (7 proc.).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.