Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

2 tys. produktów bio w ofercie Carrefoura

Produkty ekologiczne coraz częściej znajdują się w koszykach zakupowych klientów Carrefour. Obecnie w asortymencie sklepów znajduje się już ok. 2000 produktów bio, a ich oferta stale jest wzbogacana. Jak wynika z danych sieci, w 2019 roku odnotowano aż dwukrotny wzrost sprzedaży produktów eko w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Reklama

Głównym celem drugiej odsłony kampanii „BIO na zdrowie” jest edukacja konsumentów na temat tego, czym jest żywność ekologiczna, a także upowszechnianie produktów bio poprzez gwarancję najniższej ich ceny. Wszystkie działania realizowane są pod hasłem „Jesteś tym, co jesz”, aby umocnić przekaz kampanii i podkreślić znaczący wpływ produktów ekologicznych na zdrowie oraz życie człowieka.

- Obserwujemy, że nasi klienci coraz częściej świadomie poszukują na sklepowych półkach żywności zdrowej i nieprzetworzonej, a także czytają etykiety wybierając produkty z prostym składem oraz wysokiej jakości. Jednocześnie bardzo ważnym aspektem determinującym zakup wybranych towarów jest cena. Dzięki najnowszej kampanii „BIO na zdrowie” chcemy pokazywać, że wybór produktów eko nie zawsze wiąże się z wysokimi kosztami” – Marek Lipka, Dyrektor Handlowy i Supply Chain, Carrefour Polska.

Od września 2019 roku w wybranych 9 największych miastach Polski można zobaczyć oficjalne plakaty citylight informujące o kampanii „BIO na zdrowie” przedstawiające mamę oraz dziecko. Premierę w telewizji miał również najnowszy spot kampanii, którego głównym bohaterem jest wszystkim dobrze znany Bobas opowiadający w wideo o zaletach warzyw i owoców. Głosu małemu bohaterowi użyczył ponownie aktor Wojciech Mecwaldowski. Dodatkowo, działania offline wsparte zostaną publikacjami w wybranej prasie parentingowej oraz lifestyle’owej od września do listopada 2019 roku.

Równolegle prowadzone są działania digitalowe, których celem jest dotarcie do nowych odbiorców, a także zainteresowanie tematem żywienia ekologicznego stałych obserwatorów Carrefour. Kampania w internecie realizowana jest w social mediach na takich platformach jak Facebook, Instagram, YouTube, ale również w innych kanałach m.in. stronie carrefour.pl, gdzie odbiorcy znajdą szereg inspirujących materiałów edukacyjnych dotyczących żywności ekologicznej.

W drugiej edycji kampanii sieć kontynuuje współpracę z blogerką parentingową Bakusiowo, która w nowej serii materiałów poradnikowych przedstawiać będzie zalety i wpływ na zdrowie produktów bio.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.