200 tys. osób przystąpiło do programu lojalnościowego "Mój Empik”
Program lojalnościowy „Mój Empik” został entuzjastycznie przyjęty przez klientów. W ciągu dwóch pierwszych tygodni poprzez rejestracje online, w aplikacji mobilnej oraz bezpośrednio w salonach przystąpiło do niego ponad 200 tysięcy osób. Specjalnie zaprojektowana na potrzeby programu aplikacja jest aktualnie najczęściej ściąganą w kategorii „Zakupy” w Polsce.
Program jest całkowicie bezpłatny i daje uczestnikowi wiele korzyści. W salonach Empik i na empik.com będą dostępne w stałym trybie atrakcyjne oferty rabatowe dla wszystkich posiadaczy karty Mój Empik.
Mój Empik to przede wszystkim promocje personalizowane – program zapamiętuje kulturalne preferencje, dzięki czemu dostaniemy specjalnie przygotowane zniżki, zaproszenia i informacje. Jeśli na przykład ktoś często sięga po kryminały, to jako pierwszy dowie się o premierach tej kategorii, dostanie rabat na książki tego gatunku i zaproszenia na spotkania z ulubionymi autorami. – Mój Empik to program lojalnościowy, który przynosi wiele korzyści i rabatów, ale przede wszystkim jako pierwszy poznaje gust klientów i odpowiada na ich indywidualne oczekiwania. Mam nadzieję, że dzięki niemu wszyscy więcej przeczytamy, wysłuchamy i obejrzymy – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.
Nie ma konieczności noszenia przy sobie karty plastikowej, ponieważ program jest kompatybilny z aplikacją mobilną i przy kasie można okazać kod widoczny na ekranie smartfona. Skończy się też problem gromadzenia paragonów – zwrotu bądź wymiany produktów będzie można dokonać na podstawie historii zakupów zarejestrowanej na karcie. Promocje i specjalne oferty będą komunikowane smsem, e-mailem lub inną droga elektroniczną (w zależności od zgody udzielonej przez uczestnika w toku rejestracji). Dodatkowo na swoim koncie można tworzyć listy prezentów oraz przeczytanych książek czy obejrzanych filmów i dzielić się nimi ze znajomymi w internecie. Każdy uczestnik Mojego Empiku dostanie również powitalny bonus.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 17:12 Do sądu trafił wniosek o zatwierdzenie układu Top Secret
- 16:43 Cyfrowe "paszporty" żywności zwiększą polski eksport
- 16:34 Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
- 16:00 W najbliższą niedzielę sklepy zamknięte
- 15:42 AmRest chce otworzyć w tym roku 130 restauracji
- 15:38 Huawei planuje wejść na rynek samochodów elektrycznych z własną marką
- 15:18 Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
- 14:58 TikTok zapłaci 92 mln dol. za naruszenia prywatności
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
-
Pracownicy handlu będą musieli nosić maski typu FFP2 i FFP3?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 39.18 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 65.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Metalowców, 43.35 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Wyględów), Jana Maklakiewicza, 38.80 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.