PARTNER PORTALU

2018 rok w Lidlu: 40 nowych sklepów, modernizacje, współpraca z siecią paczkomatów

Autor: dlahandlu.pl 12 grudnia 2018 11:35

2018 rok w Lidlu: 40 nowych sklepów, modernizacje, współpraca z siecią paczkomatów Na zdj. sklep Lidl w Warszawie. Fot. Shutterstock

Otwarcie około 40 nowych sklepów plus modernizacja kolejnych kilkudziesięciu, strategiczne zmiany wprowadzone na skutek wprowadzenia ograniczenia handlu w niedziele, otwarcie nowego konceptu sklepu w Galerii Łódzkiej, czy rozwój sieci paczkomatów przy swoich placówkach – to tylko niektóre z działań podejmowanych przez sieć Lidl w mijającym roku. Rok 2019 również zapowiada się pracowicie – sieć planuje otwarcie dwóch nowych centrów dystrybucyjnych.

Spółka podkreślała, że jednym z najważniejszych wydarzeń bieżącego roku jest wprowadzenie akcji „Więcej na radość z życia”, która ma na celu dostarczanie klientom asortymentu bardzo wysokiej jakości w atrakcyjnej, niskiej cenie. Nowa komunikacja marketingowa ruszyła pod koniec kwietnia i objęła całość działalności sieci – sklepy, Lidl - Podróże oraz Winnice Lidla.

- Chcemy za pomocą tego hasła informować o tym, że robiąc zakupy w Lidlu, możemy uzyskać coś więcej. Możemy zaoszczędzić czas i pieniądze, dzięki czemu będziemy mieć więcej czasu i środków finansowych na naszych bliskich oraz na nasze pasje - tłumaczył Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska. W spotach reklamowych wystąpili "zwykli" ludzie, którzy robią na co dzień zakupy w Lidlu.

Aleksandra Robaszkiewicz przypomina także, że siec Lidl w każdym roku przygotowuje akcje lojalnościowe dla naszych klientów, dążąc do tego, aby wywoływały zainteresowanie oraz zaskoczenie. - W 2018 roku oferowaliśmy m.in. Lidlaki oraz dwie książki poświęcone zdrowemu odżywianiu „Jeść zdrowiej” i „Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce”. Druga z publikacji jest dla nas bardzo istotna, ponieważ została stworzona z największym autorytetem z  zakresu zdrowego odżywiania w Polsce – Instytutem Żywności i Żywienia – mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

Manager sieci Lidl podkreśla, że sprzedaż tradycyjna jest w dalszym ciągu podstawowym kanałem dystrybucji, jednak spółka rozwija się także w segmencie e-commerce.

- Nieustannie doskonalimy nasze działania i testujemy nowe rozwiązania, również z zakresu  e-commerce. W ubiegłym roku wprowadziliśmy dwa innowacyjne projekty: platformę do rezerwacji win www.winnicalidla.pl oraz www.lidl-podroze.pl, czyli serwis internetowy, za pomocą którego nasi klienci mogą kupić wycieczki. Kolejnym krokiem na płaszczyźnie e-commerce są testy współpracy z InPostem i umieszczenie Paczkomatów przy wybranych placówkach sieci Lidl. Mamy nadzieję, że tak jak inne nasze koncepty, tak łatwo dostępne Paczkomaty przypadną naszym klientom do gustu i będą oni z nich chętnie korzystać w momencie dalszego rozwoju naszych usług – mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

Ponadto, od grudnia br. we wszystkich sklepach sieci Lidl w Polsce można zapłacić za zakupy BLIKIEM. Dzięki temu wdrożeniu sieć akceptacji BLIKA zwiększyła się do 235 tys. punktów handlowo-usługowych oraz 350 tys. terminali płatniczych.





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9282
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.