PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

2020 r. bez debiutów na polskim rynku e-grocery?

Autor: dlahandlu.pl 14 grudnia 2019 08:55

2020 r. bez debiutów na polskim rynku e-grocery? fot. shutterstock

Na sprzedaż przez internet w Polsce nie decydują się wszyscy detaliści. Rynek wciąż czeka na ruch Biedronki, szczególnie po tym jak pierwsze kroki w e-commerce postawił Lidl. Sieć Kaufland już od dwóch lat mówi, że uważnie obserwuje rynek i myśli o takiej możliwości. Netto, pomimo zatrudnienia specjalisty z Tesco, nie zamierza inwestować w ten obszar. Wydaje się, ża Aldi też nie myśli o wejściu w e-sprzedaż.

Czy Kaufland wreszcie zdecyduje się na e-sklep? To pytanie nasuwa się po tym, jak sieć zdecydowała się na przejęcie kilku sklepów od Tesco, które już od dłuższego prowadzi w Polsce sprzedaż przez internet.

- Sieć Kaufland stale się rozwija, wprowadzając rozwiązania odpowiadające na potrzeby klienta. Staramy się na bieżąco wdrażać udogodnienia takie jak kasy samoobsługowe czy możliwość pakowania produktów ze stoisk z obsługą do opakowań własnych klientów. Jako Kaufland Polska uważnie przyglądamy się idei usług e-grocery. Z uwagą obserwujemy najnowsze trendy rynkowe w obszarze e-commerce, jednak żadne decyzje w sprawie wprowadzenia takich rozwiązań jeszcze nie zapadły - informuje nas biuro prasowe sieci Kaufland.

A jak wyglądają takie plany w przypadku Netto?

- Obecnie sprzedaż internetowa jest realizowana przez Netto wyłącznie na terenie Danii, gdzie wdrożona została usługa Fillop. Jednak zarówno w tym roku, jak i w przyszłym Netto nie ma w planach poszerzenia sprzedaży o kanały online w Polsce. Podjęcie współpracy z Krzysztofem Kamińskim (Krzysztof Kamiński rozwijał usługę ezakupy Tesco - red.) nie jest zatem związane z planami rozwoju sieci w tym kierunku. Krzysztof zajmuje stanowisko dyrektora operacyjnego i jest odpowiedzialny za cały obszar sprzedaży w naszej firmie - odpowiadają przedstawiciele sieci.

W styczniu 2019 r. sieć Aldi informowała nas, że firma koncentrujemy się na wdrożeniu nowej strategii marketingowej, poszerzaniu oferty marek własnych oraz dalszym rozwoju sieci w zakresie nowych lokalizacji. - W zakresie e-commerce możemy zdradzić, że systematycznie będziemy optymalizować i wzbogacać naszą stronę internetową o nowe funkcjonalności, ułatwiające klientom poznanie i korzystanie z naszej oferty. W zanadrzu mamy też nowe rozwiązania dotarcia do klientów online, jednak na razie jest za wcześnie aby o nich mówić - mówiła nam Agata Biernacka z biura prasowego Aldi. Wydaje się zatem, że na e-sklep sieć nie zdecyduje się w naszym kraju. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6709
Ilość aktualnych ofert: 432814

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,18

  • Śr

    8,28

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.