Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Gospodarka bezgotówkowa • Dezinformacja w czasach kryzysów

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

3,5 mln klientów w programie lojalnościowym Tesco

W sierpniu program lojalnościowy Tesco - Clubcard - obchodzi swoje drugie urodziny. W ciągu dwóch lat do programu dołączyło ponad 3,5 mln klientów. Co pewien czas do uczestników programu sieć wysyła specjalne listy z ofertami, zawierające kupony uprawniające do tańszego zakupu określonych produktów.
Reklama

Clubcard to program lojalnościowy, umożliwiający zbieranie punktów za zakupy w Tesco. Co 3 miesiące punkty zamieniane są na bony, którymi można płacić przy kolejnych zakupach. Z przesłanym wyciągiem, zawierającym bony, dodatkowo klienci otrzymują również kupony ze specjalną ofertą rabatową.

- Dzięki danym zgromadzonym na indywidualnych kontach możemy precyzyjnie określić preferencje zakupowe, co umożliwia wysłanie klientom ofert na takie produkty, którymi są zainteresowani. Przygotowujemy mailingi partnerskie i tematyczne. Pierwsze związane są z jednym dostawcą, drugie z kilkoma dostawcami o określonej tematyce (np. mailing grill). Mailingi docierają do bardzo ściśle dobranej grupy klientów, w zależności od celów jakie mają realizować. (...) Dzięki temu mailingi są bardzo skutecznym narzędziem zarówno podnoszenia sprzedaży i nagradzania lojalności, jak i pozyskiwania wiedzy na temat klientów konkretnej marki czy produktu - informuje sieć.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.