Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

3 Cytryny i 3 Pomarańcze w nowej pojemności i opakowaniach

3 Cytryny i 3 Pomarańcze to najpopularniejsze produkty marki Zbyszko. Kolejnym etapem rozwoju marki jest rozszerzenie portfolio linii o puszki o pojemności 250 ml. Dzięki nowej formie marka otwiera się tym samym na kolejnych, młodszych konsumentów, a także różne okazje do spożycia (produkt „on the go”, idealny do plecaka czy torebki, do zabrania w podróż).
Reklama

Podstawowym zadaniem przy pracy nad projektem było stworzenie opakowania, które będzie adresowane do młodych, żywiołowych i wesołych ludzi. Sam produkt jest mocno owocowy i gazowany, a dzięki puszce także poręczny. 

Design puszek koresponduje z butelkami – zachowany został unikalny kształt trójki oraz silnie nasycone tło oddające owocowy charakter produktu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum